Till min hemliga vän - Vita gåvor

Shabby Chic Toalett
Mitt badrum är fruktansvärt tråkigt. Bor i lägenhet o känner att jag inte kan göra så mycket för att ändra det. Har en av världens fulaste våtrumstapeter.. orange, beige, brun och cremefärgad.. den där dova orangea färgen är ingen favorit direkt. På dörren på väg in har jag iaf precis satt upp en väldigt fin vinyltext från vinyldekor.
Blev i svart, men ville få in ett inlägg lite fort eftersom jag skäms över att jag inte fått in något inlägg om mitt badrum ännu, så lånade bilden därifrån, hoppas det går bra. Deadline är ju nämligen den 10 oktober.

I mitt badrum finns en duschkabin, toalett, vanligt handfat, tvättmaskin o en liten liten hylla med tvättmedel och bomullspads på. Verkligen världens tråkigaste badrum. Hur ska jag kunna underlätta för dig, min hemliga vän, med vad du kan köpa? hmm.. inte lätt med tanke på att jag själv gett upp med mitt badrum.

Har inget badkar alltså, annars är det ju sååå skönt att bada! Gillar i o för sej doftpåsar av olika sorter. Något jag önskat länge men inte skaffat än är vantar man har på natten då man smörjt in händerna för att få de extra mjuka..vet inte alls vad det kostar eller så, men det är ett litet tips iaf.

Mina byttor jag har tvättmedel i ser ut såhär

Men om det säger något om hur där ser ut vet jag inte.

En fin gästhandduk är alltid trevligt me förresten.

Kanske glömde skriva att orange är alltså ingen färg jag vill ta upp i något..det är bara väggen som har den färgen o jag försöker glömma den så mycket som möjligt. haha.

Men hoppas du fått någon liten hum..annars får du skriva ett anonymt meddelande :)

Lycka till!



Kommentarer
Postat av: Frida - Vardagsglimtar

Jag skulle vilja veta var dessa burkar är köpta, om du fortfarande läser här i bloggen?

2011-05-22 @ 18:18:19
URL: http://vardagsglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0